رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات به مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 20 December 2016
علیرضا تابش بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح هادی روستای نوبهار شهرستان سرایان اظهار کرد: امروز بیش از یک هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوده است، بیان کرد: ۵۰۰ واحد از این تعداد هم در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر افتتاح شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه میزان تعهد استان در بخش مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هشت هزار و ۴۰۰ واحد بوده است، عنوان داشت: حدود ۲۰۰ واحد از این واحدها باقی مانده که تا پایان سال تحویل متقاضیان داده می‌شود.

تابش همچنین به افتتاح بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی در استان اشاره کرد و گفت: این واحدها از محل تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی ساخته شده‌اند و بخشی نیز آورده متقاصیان بوده است.

اختصاص دو هزار فقره تسهیلات مقاوم سازی به خراسان جنوبی

وی ادامه داد: در سال جاری نیز بیش از دو هزار فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: در مجموع امسال از سوی هیئت دولت و شورای پول و اعتبار چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی به مسکن روستایی اختصاص یافته است.

تابش با بیان اینکه سقف این تسهیلات ۲۰ میلیون تومان خواهد بود، عنوان داشت: علاوه بر این در روستاهای محروم و مرزی حدود سه میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۸۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در خراسان جنوبی، بیان داشت: تاکنون طرح هادی در ۴۵ درصد این روستاها اجرا شده است.

تابش با بیان اینکه امسال نیز طرح هادی در ۱۲۰ روستا اجرا خواهد شد، بیان کرد: از این تعداد ۸۰ طرح نیمه تمام بوده که امسال اعتبار گرفته‌اند و مابقی نیز طرح های جدید هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار