مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: شهرک‌های صنعتی بهترین مکان سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی است.
کد خبر: ۳۴۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 21 December 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مسعود عظیمی  اظهار داشت: با توج به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که استان یزد در زمینه تولید برق از انرژی‌ خورشیدی را دارد، شهرک‌ها و نواحی صنعتی بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی است.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی دولت در راستای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ادامه داد: با تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و مشوق‌هایی که در این زمنیه برای بخش تولید در نظر گرفته شده، بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد یکی از مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این نواحی را معافیت از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و معافیت‌های مالیاتی برشمرد و اضافه کرد: یکی از مزیت‌هایی که شهرک‌های صنعتی در مقایسه با سایر نقاط دارند در نظرگرفتن مشوق‌هایی است که هزینه تولید را کم می‌کند.

وی در پایان نقش شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ایجاد اشتغال مولد پایدار را نقشی تعیین‌کننده‌ در اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با توجه به سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مبنی بر جذب سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد اشتغال هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در این زمینه را خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار