دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص اقدام به کلاهبرداری فردی سودجو از طریق درج آگهی تحت عنوان شرکتی با مسئولیت محدود در فضای مجازی هشدار داد.
کد خبر: ۳۴۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 24 December 2016
حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با تابناک از قزوین، در خصوص اقدام به کلاهبرداری فردی سودجو از طریق درج آگهی تحت عنوان شرکتی با مسئولیت محدود اعلام کرد: براساس گزارش های واصله به حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قزوین و پیگیری های آن حفا، عامل کلاهبرداری مذکور شناسایی و پس از تشکیل و رسیدگی پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب قزوین با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
دادستان قزوین در خصوص کلاهبرداری افراد سودجو از طریق درج آگهی جعلی جذب و استخدام در فضای مجازی هشدار داد و گفت: متهم با جعل اسناد دولتی، جعل پروانه وکالت پایه یک دادگستری، کلاهبرداری در پوشش شرکتی با مسئولیت محدود، اقدام به جعل اسناد دولتی و کلاهبرداری و دخالت در امر وکالت نموده و مردم را در فضای مجازی و حقیقی به امور واهی امیدوار می نموده که در همین رابطه اسناد و اوراق قضایی، قراردادهای وکالت با افراد مختلف و مهرهای مجعول، اوراق و فرم های خام مربوط به دستگاههای دولتی از دفتر کار وی کشف و ضبط گردید و دفتر شرکت نیز با دستور مقام قضایی و نصب پلاکارد جهت اطلاع عموم مردم پلمپ گردید.
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می گردد جهت انجام امور قضایی و حقوقی خویش بعد از اطمینان کافی از اینکه فرد یا افراد دارای صلاحیت قانونی می باشند، اقدام به انجام مشاوره حقوقی و تنظیم قرادادهای وکالتی نمایند و پس از آن اسناد مالی و حقوقی خویش را تحویل افراد ذیصلاح نمایند.
وی افزود: تحویل اسناد مالی و حقوقی و قضایی به افرادی که درصدد سودجویی و فرصت طلبی از مردم هستند راه را برای انجام اعمال خلاف قانون و مقررات هموار خواهد کرد.
صادقی نیارکی در پایان تاکید کرد: همچنین از شهروندان محترم که از اقدامات مجرمانه متهم مذکور اطلاع و شکایتی دارند، درخواست می شود به حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قزوین مراجعه نمایند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار