کد خبر: ۳۴۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 24 December 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل شرکت برسام اردکان در نشست خبریکادر فنی و مسئولان باشگاه برسام اردکان درخصوص تیم داری وهزینه های تیم برسام گفت شرکت برسام ، سال اول حضور این تیم 30تا 35درصد هزینه های این تیم را تقبل کرده و در سال جدید هم 50 درصد هزینه ها را متقبل شده است .

برزگری اظهار امیدواری کرد بقیه هزینه های این تیم توسط مسئولان اردکان تامین شود .

ثقفی مدیرعامل باشگاه برسام هم گفت فوتبال ساحلی اردکان درسال 1389از پایه شروع شده و آقای ابوالفضل طالعی استارت تیم فوتبال ساحلی از لیگ دسته 3 را زده است.

علی رحیمی سرمربی تیم برسام اردکان هم دراین نشست ضمن تقدیر از دست اندرکاران ورزش این شهرستان گفت در سفر تاج رئیس سازمان فوتبال ایران به یزد اعلام شد در استان یزد و به خصوص شهرستان اردکان پتانسیل خوبی برای آینده فوتبال ساحلی کشور و تیم ملی وجود دارد.

تیم برسام اردکان با حداقل هزینه 450 میلیونی در لیگ امسال حضور داشته و با مقام ششمی بالاتر از سایر تیم های قدرتمند که هزینه های چند صد میلیونی کرده اند قرار دارد.

گفتنی است به مدت 4سال تیم کوثر اردکان با بازیکنان بومی درلیگ دسته یک کشورحضور داشت اما در سال 94 این تیم با حضور مربی فعلی خود علی رحیمی که یکی از مربیان خوش نام درعرصه ملی و یکی ازمربیان استعدادیاب تیم ملی فوتبال ساحلی کشور به حساب می آید با عنوان تیم برسام اردکان پا به عرصه لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گذاشت و با90درصد بازیکنان بومی خود به مقام ششم لیگ برترسال 95-94 رسید.

صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار