معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با اشاره به طرح های حمایت در راستای توانمندسازی مددجویان گفت: بیش از ۵۲ هزار نفر در کمیته امداد استان یزد تحت پوشش قرار گرفته اند.
کد خبر: ۳۴۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 26 December 2016

امیر زین العابدین قمی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با اشاره به تلاش در راستای حمایت از محرومین و اقشار مختلف جامعه  گفت: یکی از اولویت های اساسی ما در جامعه توجه به باتوانی و توانمندسازی اقشار محروم جامعه است تا بتوانند در جامعه فعالیت های مختلف تولیدی و اجتماعی انجام دهند.

 

وی افزود: ما با برگزاری دوره های آموزشی و استعدادیابی در تلاش هستیم تا با شناسایی ظرفیت ها بتوانیم خوداتکایی و استقلال اقتصادی را در جامعع گسترش دهیم.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: ما در سال گذشته طرح های متفاوتی در راستای خوداشتفالی مددجویان کمیته امداد داشتیم که تعداد یک هزار و 614 نفر از این خدمات بهره مند شدند.

شبستان 

 

قمی خاطرنشان کرد: ما این طرح های خوداشتغالی و ظرفیت شناسی را در شهرستان های مختلف استان داشتیم که با استقبال مددجویان همران شد و شهرستان خاتم نیز با ایجاد 206 طرح اشتغال  بیشترین سهم را به خود اختصاص داد.

 

وی ادامه داد: ما سعی درکده ایم در استان یزد در راستای حمایت از اقشار مختلف محروم جامعه گام برداریم که اکنون نیز 52 هزار نفر به عنوان مددجوی این کمیته امداد در استان یزد هستند که از حمایت های ما در بخش های مسکن، اشتغال، ازدواج، بیمه و غیره بهره مند شده اند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
بخور و بخواب تا دیگران ببرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار