عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین باید به سیاست‌های شورا توجه کند و اگر نظرات شهرداری با شورا یکسان نباشد، می‌توانیم با اتفاق آرا اعضای شورا، شهرداری را الزام به اجرای این سیاست‌ها کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز با حضور اعضا در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: برخی پروژه‌های شهری چند سالی است در بودجه‌های شهرداری قزوین تعریف و تدوین می‌شود، اما عملیاتی نشده و موجب نارضایتی شهروندان قزوینی شده است.

وی افزود: باید ریز پروژه‌های سال 91 تا 95 از شهرداری قزوین استخراج شده و بررسی شود که کدام یک از پروژه‌ها اجرایی نشده تا با همفکری یکدیگر در راستای رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: کمیسیون شورایاران نظرات مطلوبی در مباحث شهری دارند که باید جمع‌بندی شود و در این میان هم دیدگاه‌های شخصی شورا باید گردآوری و به صورت کامل به شهرداری قزوین ابلاغ شود.

اشدری خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین باید به سیاست‌های شورا توجه کند و اگر نظرات شهرداری با شورا یکسان نباشد، می‌توانیم با اتفاق آرا اعضای شورا، شهرداری را الزام به اجرای این سیاست‌ها کنیم.

علی صادقی‌نیارکی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه مطرح کرد: اکنون اجرای یک پروژه در یکی از مناطق شهرداری قزوین مهم است اما در منطقه دیگر اهمیتی ندارد و در این زمینه مسؤولان شهرداری باید به این موضوع توجه کرده تا بر اساس نیازهای مناطق پروژه تعریف شود.

وی افزود: برخی پروژه‌ها که با مبالغ کم به بهره‌برداری می‌رسد، تعلل در اجرای آنان درست نیست.

احد چگینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه با اشاره به ابلاغ نظرات اعضای شورا در خصوص تدوین سیاست‌های کلی بودجه 96 ادامه داد: شهرداری باید پیشنهادات مجموعه شورایاران که مشکلات شهری برای آن‌ها قابل لمس و ملموس بوده، اتخاذ کند زیرا در تدوین این بودجه تأثیرگذار است.

وی افزود: شورایاران منتخبان مردم بوده و مشکلات مردم را آنلاین به اعضای شورا انتقال می‌دهند به همین دلیل نظرات آن‌ها می‌تواند در رفع دغدغه‌های شهری مؤثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار