مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نخستین همایش استانی تعزیه در شهرستان میبد استان یزد به مناسبت هفته قرآن و عترت خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 31 December 2016

به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: به مناسبت هفته قرآن و عترت در یزد نخستین همایش استانی تعزیه (تعزیه حضرت علی اکبر) در یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش قرار است در شهرستان میبد برگزار شود، عنوان کرد: فراخوان برای شرکت علاقمندان در این برنامه منتشر شده و گروه‌های تعزیه به تدریج در حال معرفی ‌آثار خود برای این همایش هستند.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش در شهرستان میبد را 30 دی‌ماه جاری اعلام کرد و یادآور شد: نتایج داوری آثار ارسالی نیز 15 بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه این همایش با موضوعات و محورهای جوانان، ولایت‌پذیری و مذهب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این همایش که 28 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، از برترین‌های این همایش تجلیل خواهد شد.

غیاثی ندوشن بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش آثار خود را در قالب لوح فشرده تنظیم کرده و به دبیرخانه این همایش به نشانی میبد، میدان ولی‌عصر (عج)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان همچنین می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی meybodfarhang@gmail.com ارسال کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03532346151 تماس حاصل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مور شرایط شرکت در این همایش نیز بیان کرد: آثار تولید شده باید با موضوعات همایش همخوانی داشته باشد ضمن اینکه سرپرست هر گروه و اسامی اعضای آنها باید مشخص باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار