شهردار اقبالیه خبر داد
شهردار اقبالیه گفت: بحران کم‌آبی و مشکل در تأمین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی مردم، پدیده مهاجرت را در سال‌های آینده به مشکل اجتماعی تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۳۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جلسه بررسی مشکلات آب کشاورزی شهر اقبالیه که در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برای انتقال کانال آب کشاورزی 800 متر لوله‌گذاری و 4 هزار مترمربع جدول‌گذاری انجام شده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه در جامعه امروز بسیاری از کشاورزان به تنهایی قادر به تأمین هزینه‌ها و نیازمندی‌های حوزه کاری خود و مقابله با چالش‌های طبیعی و غیرطبیعی بخش کشاورزی نیستند و از این‌رو وجود همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط با کشاورزان بیش از پیش به ‌عنوان یک ضرورت مطرح می‌شود.

شهردار اقبالیه با بیان اینکه شهر اقبالیه از ظرفیت خوب و مطلوب در زمینه منابع طبیعی برخوردار است، افزود: لازم است تا مجموعه مردم و متخصصان استان قزوین با تعامل و همکاری در مسیر پیشبرد اهداف شهر اقبالیه حرکت کنند.

پیری تصریح کرد: محور توسعه پایدار، شهروند سالم بوده و سلامت شهروندان در گرو بهره‌مندی از آب آشامیدنی مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: بحران کم‌آبی و مشکل در تأمین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی مردم، پدیده مهاجرت را در سال‌های آینده به مشکل اجتماعی تبدیل می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار