سرپرست هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی:
سرپرست هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی از بررسی دو هزار و ۵۰۰ پرونده در هسته های گزینش استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 04 January 2017
محمود عربی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۵ دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تأسیس هسته های گزینش بود.

وی با اشاره به وجود بالغ بر ۷۰ دستگاه اجرایی در خراسان جنوبی، بیان کرد: از این تعداد تنها هفت دستگاه دارای هسته گزینش هستند.

وی ادامه داد: تاکنون هسته های گزینش در دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،  استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و قوه قضاییه راه اندازی شده است.

سرپرست هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی  بیان کرد: علاوه بر این ۳۶ نفر در بیرجند به عنوان نماینده هیئت عالی هسته گزینش کشور کار گزینش برای سایر دستگاه های اجرایی استان را انجام می دهند.

عربی با بیان اینکه طبق قانون خط و مشی هسته های گزینش مشخص است، عنوان داشت: هسته های گزینش خط و مشی سیاسی نداشته و تنها در راستای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب کار می کند.

وی از بررسی دو هزار و ۵۰۰ پرونده در هسته های گزینش استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این پرونده ها در ارتباط با استخدامی های جدید، تبدیل وضعیت و تمدید قراردادهای کارمندان بوده است.

سرپرست هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: دلیل کاهش این پرونده ها کمبود اعتبارات دولت و ناتوانی دولت در جذب استخدامی های جدید بوده است.

وی بیان داشت: به عنوان مثال از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳ نفر به هسته گزینش استانداری استان معرفی شدند که همه این پرونده ها مربوط به استخدامی های جدید و بیشتر در بخش شهرداری ها بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار