مدیرکل تعاون روستایی استان یزد:
مدیر کل تعاون روستایی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به خرید تضمینی گندم کشاورزان، گفت: ۱۰۳ شرکت تعاونی روستایی در استان یزد فعال هستند.
کد خبر: ۳۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 18 May 2015
به گزارش تابناک یزد،  علی جهازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات شرکت تعاون روستایی بخش ندوشن، با بیان اینکه شرکت تعاون روستایی ندوشن یک هزار و 800 عضو دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه که بشتر مردم آن به دامداری و کشاورزی مشغولند، این شرکت مشغول خدمات‌رسانی به کشاورزان آن منطقه است و به تازگی با مشکلاتی مواجه شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد از حل مشکل تعاون روستایی بخش ندوشن تا 15 روز آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با بررسی کارشناسی، تصمیماتی که در رفع مشکل این شرکت گرفته شده اجرایی کنیم و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح استان 103 شرکت تعاون روستایی، کشاورزی، تولید و صنفی وجود دارد، افزود: وظیفه اصلی این شرکت‌ها پشتیبانی محصولات کشاورزی و دامی از مزرعه تا بازار است.

جهازی با اشاره به اولویت سازمان تعاون روستایی استان گفت: یکی از اولویت‌های تعاون روستایی استان جمع‌آوری گندم تولیدی کشاورزان در مراکز خرید است.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد افزود: خرید تضمینی گندم کشاورزان در مراکز خرید طبق قیمت مصوب جمع‌آوری و به سیلوهای استان تحویل داده می‌شود.

جهازی خواستار تحویل گندم تولید کشاورزان به این مراکز خرید شد و تصریح کرد: خرید تضمینی گندم کشاورزان در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به موقع وجه گندم تحویلی را که دسترنج 9 ماه کشاورزان است به آنها پرداخت نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار