تیم آبمیوه سجاد مشهد در مرحله سوم مسابقات لیگ واترپلو زیر 17 سال کشور مجددا صدرنشین گروه خود شد و به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد.
کد خبر: ۳۶۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 26 January 2017
به گزارش تابناک رضوی،رضا فیوضی زاده سرمربی تیم واترپلو آبمیوه سجاد مشهد با اعلام این خبرگفت:در مرحله سوم رقابت های لیگ واترپلو زیر 17 سال کشور که به میزبانی قزوین برگزار شد،سه پیروزی و یک شکست را به نام خود ثبت کردیم.

سرمربی تیم واترپلو آبمیوه سجاد مشهد افزود:در این مرحله توانستیم تیم قزوین،9 دی تهران و حشمت رود گیلان را شکست دهیم،همچنین تنها یک بازی را به نماینده تبریز واگذار کردیم.

فیوضی زاده  تصریح کرد :در مجموع با کسب 18 امتیاز و صدرنشینی دوباره خود به همراه قزوین تیم دوم این گروه به مرحله نهایی صعود کردیم،در مرحله نهایی که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود،تیم های نوفلاح تهران،آزادی تهران،پیشگامان یزد،زنجان،آبمیوه سجاد مشهد و قزوین حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد:بازی ها در مرحله آخر بسیار سخت و فشرده است و امیدوار هستیم که با ادامه این روند خود بر روی سکو قرار بگیریم،باید گفت مجموعه هیأت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی به همراه حامی مالی،آبمیوه سجاد مشهد همکاری خوبی با ما تاکنون داشته اند و حمایت های زیادی از تیم کرده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار