جلسه روحانیون ناظر ذبح شرعی کشتارگاه‌های استان قزوین با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، و مدیر کل دامپزشکی استان قزوین صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه روحانیون ناظر ذبح شرعی کشتارگاه‌های استان قزوین با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، و مدیر کل دامپزشکی استان قزوین صبح امروز برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: تمام کشتارگاه‌های دام و طیور این استان واجد یک نفر روحانی ناظر ذبح شرعی است که بر امر حلیت گوشت دام و طیور ذبح شده در کشتارگاه‌ها نظارت دارند.

حجت‌الاسلام علی بهادری وظایف ناظران را تبیین و گزارشی از وضعیت کشتارگاه‌های استان قزوین ارائه داد و مدیر‌کل دامپزشکی قزوین هم آمادگی مجموعه دامپزشکی استان را برای ارائه خدمت هرچه بهتر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام گروسی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم پس از استماع نظرات ناظران ذبح شرعی در کشتارگاه‌ها تذکرات لازم را در راستای تضمین حلیت و طهارت کشتار مطرح کرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد در پایان هر فصل جلسه هماهنگی ناظران ذبح شرعی برگزار شود.

استان قزوین دارای هفت کشتارگاه فعال است که در تمام آن‌ها ناظران ذبح شرعی از زمان آغاز تا پایان کشتار حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار