رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان خبر داد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: بر اثر برودت هوا و بارش برف در منطقه حفاظت شده باشگل، مقدار قابل توجهی علوفه در زیستگاه آهوان این منطقه توزیع شد.
کد خبر: ۳۶۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ظهر امروز در جمع مأموران و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بارش برف و پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی تداوم بارش و احتمال کاهش علوفه برای آهوان پخش علوفه در چند نقطه زیستگاه آهو در منطقه حفاظت شده باشگل صورت گرفت.

وی از حضور فرماندار تاکستان در جمع محیط بانان‌، گزارشی از وضعیت و قابلیت‌های منطقه باشگل، عملکرد یگان حفاظت و حضور شبانه‌روزی مأموران در شرایط نامساعد آب و هوایی ارائه کرد.

سیاوش طاهر‌خانی فرماندار شهرستان تاکستان هم در ادامه از تلاش مسؤولان و محیط بانان در حفاظت از سرمایه‌های ملی قدردانی کرد و گفت: حفظ این سرمایه ملی یک وظیفه همگانی و ضروری بوده و وجود چنین منطقه‌ای با این تنوع زیستی با ارزش، افتخاری برای این شهرستان است.

وی خود را یکی از حامیان محیط زیست دانست و فرهنگ‌سازی را امری مهم در حفاظت از زیستگاه‌های حیات وحش برشمرد.

گفتنی است در این مراسم مقدار قابل توجهی علوفه در چند نقطه حساس برای تغذیه حیات وحش توسط فرماندار، هیأت همراه و محیط بانان حاضر در منطقه توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار