کد خبر: ۳۷۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 31 January 2017
تابناک / علی نظر محمدی ‘ سرمربی تیم سپیدرود رشت که در این دیدار به خاطر محرومیت از مقابل درب رختکن تیم میهمان ، بازیکنانش را هدایت می کرد ، در یک واکنش عصبی سبب وارد شدن ضربه به یکی از ماموران انتظامی شد.

 

وی زمانی که در دقایق تلف شده نیمه دوم این بازی با وجود محرومیت تلاش داشت نیمکت نشینان و بازیکنان داخل زمین تیم سپیدرود را هدایت کند ، با واکنش ماموران انتظامی برای هدایتش به داخل رختکن مواجه شد.

 

سرمربی تیم سپید رود رشت در پی این اقدام پلیس که برای آرام نگه جو ورزشگاه صورت گرفت ، به داخل رختکن تیم میهمان رفت ولی درب آن را پشت سرش چنان محکم بست که سبب شد ضربه ای آرام به سر یکی از عوامل ماموران انتظامی وارد شود.

 

این واکنش عصبی محمدی ماموران پلیس را بر آن داشت تا اقدام به دستگیری و بازداشت او کنند ، ولی با دخالت بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی و عذرخواهی آنان از عوامل پلیس بابت اتفاق ناخواسته و به صدا در آمدن سوت پایان بازی ، پلیس از این کار منصرف شد.

 

در پایان این بازی سرمربی تیم سپیدرود رشت دقایقی میهمان ماموران حاضر در ورزشگاه شد و پس از عذرخواهی رسمی از عوامل پلیس به همراه تیمش عازم رشت شد.

 

اگر چه این حاشیه برای تیم سپیدرود رشت و سرمربی عصبی آن پیامدی غیر از عذرخواهی در پی نداشت ولی سبب پاک کردن عکس های گرفته شده از دوربین خبرنگار ایرنا شد.

 

ضبط دوربین عکاس ایرنا و پاک کردن عکس های گرفته شده از حاشیه بازی سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفت تیر بابل با هدایت عوامل ورزشگاه انجام شد.

 

یکی از نکات قابل توجه بازی میان خونه به خونه با سپید رود رشت در بابل حضور بیش از ۴۰ نفر از هواداران تیم گیلانی در ورزشگاه بابل بود که ظاهرا به همراه تیمشان به بابل آمده بودند.

 

بیش از سه هزارتماشاگر بابلی هم با حضور در ورزشگاه هفت تیر این شهر ، تیم شهرشان را تشویق کردند.

 

دیدار با سپیدرود رشت نخستین بازی خونه به خونه با سرمربیگری نادر دست نشان بود و به همین مناسبت هم هواداران تیم بابلی بنرهایی با مضمون ‘ نادر امپراطور ‘ با خود به همراه داشتند.

 

در پایان این مسابقه و همانند چند مسابقه دیگر خانگی تیم خونه به خونه ، هیچ یک از اعضای کادرفنی و مسئولان این باشگاه حاضر به گفت و گو و شرکت در کنفرانس خبری نشدند.

 

تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه یک برصفر برابر میهمان مدعی خود تن به شکست داد.

 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
درگیری با پلیس شایعه بود و تکذیب شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار