فرماندار یزد گفت: با محوریت فرمانداری یزد و با همکاری شرکت عمران شهرک صنعتی و شهرداری یزد، اجرای فاز جدید کمربند سبز شهرستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 01 February 2017

به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری  در نشست هماهنگی تسریع در اجرای کمربند سبز در محدوده شهرک صنعتی یزد با بیان اینکه ضرورت دارد توسعه فضای سبز در شهرستان منطقی و هدفمند دنبال شود، اظهار داشت: با توجه به آلودگی‌های زیست محیطی لازم است با تسریع در روند ایجاد فضاهای سبز بخشی از این نقص جبران شود.

وی با اشاره به بحران کم آبی در استان و شهرستان یزد یادآور شد: رویکرد ایجاد فضای سبز در شهرستان یزد به سمتی است که از شیوه‌های نوین آبیاری و گیاهان کم‌آبخواه که کم مصرف و به صرفه است، استفاده شود.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه تاکنون بخش اعظمی از طرح کمربند سبز شهرستان اجرایی شده است، تاکید کرد: اجرای این طرح در محدوده شهرک صنعتی یزد نیازمند هماهنگی بین بخشی است که این جلسه به همین منظور و با مشارکت بخش دولتی و خصوصی تشکیل شده است.

سالاری خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای تسریع در اجرای آن شد.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد ظرف مدت 10 روز شهرداری و اداره کل مسکن و شهرسازی استان نسبت به اخذ مجوزهای لازم به منظور واگذاری زمین اقدام کنند.

همچنین مقرر شد شرکت عمران شهرک صنعتی و با هماهنگی منابع طبیعی نسبت به تهیه طرح مورد نیاز و اجرای آن همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

عملیات تسطیح و نخاله‌برداری در محل اجرای طرح توسط شهرداری و تأمین نهال از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار