بخشدار مرکزی قزوین:
بخشدار مرکزی قزوین توسعه در بخش ورزش را منوط به توجه خانواده و جامعه دانست و گفت: تا زمانی که خانواده‌ها برای ورزش هزینه نکنند توسعه در ورزش اتفاق نمی‌افتد.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی در جلسه بررسی مشکلات ورزش کبدی که با حضور فرماندار شهرستان قزوین، شهردار و مسؤولان ورزش در دفتر شهردار شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: باید ظرفیت‌های ورزشی شهر اقبالیه بیش از پیش به جامعه ورزشی کشور معرفی شود.

وی افزود: شهر اقبالیه ورزشکاران با استعدادی را تقدیم جامعه ورزشی استان و کشور کرده که همواره در عرصه‌های ملی خوش درخشیده‌اند.

بخشدار مرکزی قزوین ادامه داد: ورزش همگانی از عوامل سلامت جامعه بوده و توسعه آن نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسؤولان است.

علیخانی توسعه در بخش ورزش را منوط به توجه خانواده و جامعه دانست و تصریح کرد: تا زمانی که خانواده‌ها برای ورزش هزینه نکنند توسعه در ورزش اتفاق نمی‌افتد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از تمام فرصت‌ها برای توسعه ورزش و کمک به هیأت‌های ورزشی استفاده می‌شود.

بخشدار مرکزی قزوین با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ در سطح کشور و استان برای ورزشکاران یادآور شد: جوانان ورزشکار شهر اقبالیه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و افق بسیار خوبی دارند که با تلاش مضاعف و پیگیری‌های مستمر می‌توان آن را شکوفا کرد.

علیخانی مطرح کرد: نگاه مثبت مردم به ورزشکاران، علاوه بر ایجاد انگیزه در این افراد برای پیشرفت در زندگی، می‌تواند در ایجاد انگیزه و تزریق روحیه نشاط در جامعه هم بسیار مفید باشد.

وی با اعلام اینکه سلامت شهروندان از مهم‌ترین خواسته مسؤولان ورزشی است، عنوان کرد: شورای اسلامی و شهرداری اقبالیه با فراهم کردن ساختار و زیربنای ورزشی گام مهمی را برداشته‌اند.

گفتنی است، در این جلسه سه هزار مترمربع زمین برای احداث خانه کبدی از طرف شهرداری و شورای اسلامی واگذار شده که انجام فنداسیون آن هم برعهده شهرداری و شورای اسلامی است.

یادآور می‌شود، سه تخته تشک کشتی از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین به هیأت کشتی اقبالیه تا پایان بهمن ماه سال جاری اعطا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار