با اعتبار 540 میلیون تومانی
بخشدار مرکزی قزوین گفت: افتتاح مرکز آتش‌نشانی و دهیاری نظام‌آباد از پروژه‌های افتتاحی است که 540 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.
کد خبر: ۳۷۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی طرح انتقال و توزیع آب شرب روستای نظام‌آباد در شهرستان قزوین  با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی صورت گرفت.

روستای نظام‌آباد جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر دارد و آبرسانی به یک هزار و 544 مشترک روستایی انجام شده است؛ آب این روستا از دو حلقه چاه تأمین می‌شود و حجم مخازن زمینی و هوایی روستای نظام‌آباد یک هزار و 100 متر مکعب بوده که طول خط لوله این روستا 6 کیلومتر و 500 متر است و آب شرب این روستا دو میلیارد تومان هزینه داشت.

افتتاح مرکز آتش‌نشانی و دهیاری نظام‌آباد از پروژه‌های افتتاحی امروز بود که با حضور استاندار قزوین و مسؤولان استانی به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی قزوین در این مراسم اظهار داشت: روستای نظام‌آباد یکی از روستاهای بزرگ قزوین است که در دولت یازدهم برای این روستای پنج هزار نفری، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده که به نسبت جمعیت موجود در این روستا فعالیت‌های چشم‌گیری محسوب می‌شود.

مرتضی علیخانی ادامه داد: برای ساختمان دهیاری و مرکز آتش‌نشانی این روستا که در دو طبقه ساخته شده، بدون احتساب هزینه زمین، 540 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی یادآور شد: مسؤولان این روستا به دلیل جمعیت بالا درخواست تبدیل شدن به شهر را دارند چراکه شهرداری قزوین خدمات مناسبی را به مناطق منفصل شده ارائه نمی‌دهد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم تصریح کرد: روستای نظام‌آباد تمام ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به شهر را دارد و برای تبدیل شدن این روستا به شهر، اقدامات لازم انجام و پرونده این روستا هم به هیأت دولت ارائه شده است تا مراحل اداری آن انجام شود اما مسؤولان هیأت دولت برای بازنگری، این پرونده را باز پس فرستادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار