رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی قزوین خبر داد
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی قزوین از برگزاری نمایشگاه دستان توانا در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سید‌معرفت‌الله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نمایشگاه دستان توانا در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن توانایی‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ذهنی است و فعالیت آن‌ها و البته جذب خیران در راستای آموزش این گروه از دانش‌آموزان است.

وی افزود: در نمایشگاه دستان توانا توانمندی‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه(گل و گیاه و مشبک‌بری چوب) در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد که همراه با فروش آثار مشبک‌بری چوب و گل‌های درون‌خانه‌ای و درون‌آپارتمانی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی قزوین با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان استثنایی این استان بالغ بر یک هزار و 58 نفر است، عنوان کرد: 22 مرکز آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در استان قزوین وجود دارد که در این مراکز دانش‌آموزان دارای معلولیت ذهنی، جسمی، حرکتی، بینایی و شنوایی تحصیل می‌کنند.

احمدی یادآور شد: پنج مرکز آموزشی هم ویژه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری در استان قزوین فعالیت دارد.

وی ادامه داد: تعداد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان قزوین در دوره متوسطه 200 نفر است.

این مسؤول تصریح کرد: نمایشگاه دستان توانا از 16 تا 30 بهمن ماه جاری در مرکز آموزش متوسطه حرفه‌ای پویش واقع در شهرک مینودر، میدان حافظ، بلوار دهخدا، خیابان حبیب‌بن مظاهر، تقاطع خیابان شفیع‌زاده برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار