کد خبر: ۳۷۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 12 February 2017
به گزارش تابناک یزد،آيين آغاز عملیات ساخت مجتمع تجاری تفریحی ثمین و افتتاح طرح تجاری موقوفه رشید جمشید در يزد برگزار شد.

 «رضا مهدیان» مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات یزد در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تجاری تفریحی ثمین روی موقوفه بی‌بی تحیه خانم كه با نیت عزاداری و اطعام آغاز شد، اظهار كرد: این طرح با زیر بنای کلی 12 هزار و 500 مترمربع در پنج طبقه دارای 200 واحد تجاری، پارکینگ و شهربازی مسقف است.

وي در مراسم افتتاح طرح تجاری موقوفه رشید جمشید نيز گفت: این طرح با عرصه 2400 مترمربع و سرمایه‌گذاری 21 میلیارد ریال با زیربنای سه هزار مترمربع در طول دو سال اجرایی شد.

مهدیان افزود: بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان یزد 14 طرح در حال اجرا یا در حال دریافت مجوز در دست اقدام دارد.

مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان ابراز امیدواری کرد كه با همراهی مسئولان و جذب سرمایه‌گذاران، دیگر اراضی وقفی استان نيز احیا شود.

حجت الاسلام «حسین زارع زاده» مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این مراسم‌ها گفت: بهترین راهکار ترویج و تبلیغ فرهنگ حسنه وقف، احیا و آبادانی اراضی وقفی است که سال‌های سال به صورت بلا استفاده رها شده است .

وي افزود: موقوفات استان یزد دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید با کمک سرمایه‌گذاران به بهره‌‌‌وری برسد و با اجرای امینانه نیات واقفین بخشی از آسیب‌های اجتماعی را مرتفع كرد.

زارع‌زاده اشتغال‌زایی را یکی از ثمرات با برکت بهره‌وری موقوفات برشمرد و تصریح کرد: وقف با همراهی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند کمک حال اقتصاد مقاومتی باشد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار