کد خبر: ۳۷۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 12 February 2017
به گزارش تابناک یزد، امسال75 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد تفت با هزینه ای بالغ بر200 میلیون ربال در قالب طرح شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت ضمن تشریح طرح شوق زیارت، هدف از اجرای این طرح مشارکتی را اعزام مددجویان به اماکن زیارتی با مساعدت خیران و نیکوکاران عنوان کرد.

محمد حسن وراثی، مدیر کمیته امداد شهرستان تفت با بیان اینکه هفتمین کاروان زیارتی مددجویان تحت این شهرستان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: 45 نفر ازمددجویان تحت حمایت با هدف رشد ایمانی وکسب نشاط معنوی با حمایت جمعی از خیران و نیکوکاران به زیارت بارگاه منور امام هشتم مشرف شدند.

وراثی با اشاره به گستردگی اجرای طرح های مشارکتی توسط کمیته امداد بیان کرد: طرح شوق زیارت از جمله این طرحها است، که در قالب آن کمک های خیران و نیکوکاران به نیت تدارک سفر افرادی که به هر دلیل در حسرت زیارت مانده اند، جمع آوری تا زمینه اعزام این افراد به مشهد مقدس و یا عتبات عالیات فراهم شود.

وی با اشاره به باورهای قوی مذهبی مردم و سابقه عملکرد درخشان در اجرای طرح شوق زیارت که موجب افزایش اعتماد عمومی و مشارکت فعال خیران شده است اظهار کرد: طی 10ماهه سالجاری بیش از 315 میلیون ریال از محل کمک های خیران جهت اعزام مددجویان به مشهد هزینه شده است، مددجویان تحت حمایت ضمن بهره مندی از فضای معنوی حرم مطهر رضوی، از موزه وآثار فرهنگی آستان مقدس بازدید و از غذای حضرتی آن امام رئوف متنعم شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت پوشش به زیارت یکی از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود.

به گزارش کمیته امداد استان یزد، وی در ادامه عنوان کرد: امسال75 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد تفت با هزینه ای بالغ بر200 میلیون ربال در قالب طرح شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

شایسته ذکر است؛ هم اکنون تعداد چهار هزار و200 نفر مددجو در قالب دو هزار و 900 خانوار به عنوان معیشت بگیر تحت حمایت این نهاد در شهرستان تفت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار