مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین:
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر بارش برف موجب شده تا انجام عملیات گازرسانی در مسیر قزوین-الموت میسر نباشد که مسؤولان شرکت گاز و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید تدابیری بیاندیشند.
کد خبر: ۳۸۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، پیمان پیرمرادی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان قزوین در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رسیدگی به تأمین اعتبار پرداخت هزینه روشنایی راه‌ها، ارائه گزارش سازمان برنامه و بودجه در خصوص تأمین اعتبار رفع نقاط پرتصادف، ارائه گزارش هلال‌احمر در خصوص راه‌اندازی و ایجاد پایگاه ثابت هلال‌احمر در بهرام‌آباد و محمود‌آباد از موضوعات امروز جلسه است که به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: در خصوص پایگاه هلال‌احمر در بهرام‌آباد مشکل مکان وجود دارد که باید پیگیری و برای تعطیلات نوروز مشکل آن رفع شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین با بیان اینکه اقدامات برای مکان‌های بحرانی باید در اولویت باشد، گفت: موضوع گازرسانی به الموت یک عزم جدی را می‌طلبد و باید در این زمینه مسؤولان شرکت گاز استان قزوین و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان هماهنگ با یکدیگر اقدام کنند.

پیرمرادی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف موجب شده تا انجام عملیات گازرسانی در مسیر قزوین-الموت میسر نباشد، مطرح کرد: مسؤولان شرکت گاز و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از این فرصت استفاده کنند و ظرف دو روز آینده به جزئیات این طرح بپردازند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تاکنون هزینه بسیاری برای پروژه گازرسانی به الموت پرداخت شده و در این دو روز، شرکت گاز باید سه قسمتی که قصد حفر کردن آن را دارد به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه کند.

مدیرکل فنی استانداری اضافه کرد: این سه قسمت شامل مسیر حریم، شانه و جسم راه بوده و شرکت گاز استان قزوین موظف است جزئیات عملیات خود را در خصوص این سه مسیر به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه کند.

پیرمرادی عنوان کرد: شرکت گاز استان قزوین باید تعهدات لازم را ارائه کند تا در خصوص جابه‌جایی‌هایی که در مسیر انجام می‌شود را متحمل شود.

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در این جلسه اظهار داشت: بخشی از عملیات این پروژه که به جسم جاده آسیب بزند، در اختیار این اداره‌کل نیست و باید دستور آن از وزارتخانه ابلاغ شود چراکه 18 کیلومتر از این پروژه به جسم جاده و 10 کیلومتر به حریم راه آسیب وارد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار