با هدف رعایت ملاحظات زیست محیطی صورت می‌گیرد
مدیر شهرسازی و معماری ادار‌ه‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: از این پس به جهت رعایت ملاحظات زیست محیطی، رعایت حرایم رودخانه‌ها و غیره، چرخه کار صدور مجوزهای معادن شن و ماسه در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی تصمیم‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین، در یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی این استان تشکیل شد، چرخه صدور مجوز برای معادن شن و ماسه اصلاح شد.

مدیر شهرسازی و معماری ادار‌ه‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در این خصوص گفت: از این پس به جهت رعایت ملاحظات زیست محیطی، رعایت حرایم رودخانه‌ها و رعایت دسترسی مناسب برای این واحدها، چرخه کار صدور مجوزهای معادن شن و ماسه اعم از استقرار در اراضی ملی و مستثنیات، مطابق با سایر درخواست‌های اشخاص خصوصی در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی تصمیم‌گیری می‌شود.

محسن اسماعیلی با اشاره به موضوع دیگر مورد بحث در این کارگروه که به منظور تسریع در رسیدگی به موضوعات درخواست احداث گلخانه و تأسیسات جانبی آن در سطح استان قزوین مطرح شده است، عنوان کرد: مقرر شد رسیدگی به این نوع درخواست‌ها، در خارج از محدوده مجموعه شهری و حریم شهرهای مرکز شهرستانهای آبیک و تاکستان و فاصله 300 متری محدوده شهری بویین‌زهرا، به مساحت حداکثر 100 متر مربع، تا پایان شهریور سال 96 به جهاد کشاورزی این استان تفویض شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس مدیریت امور اراضی استان قزوین راساً به این نوع درخواست‌ها رسیدگی کرده و پس از طرح در کمیسیون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، موضوع را به مراجع صدور پروانه ابلاغ می‌کند.

مدیر شهرسازی و معماری ادار‌ه‌کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای اعتلای محیط زیست در راستای افزایش کیفیت زندگی گفت: توجه به مسائل زیست محیطی به جهت ضرورت حفظ سلامت مردم از اساسی‌ترین محورهای تصمیم‌گیری در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار