به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان
مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه پرداخت به موقع عوارض از طرف اصناف را کمک مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و گفت: تا زمانی که احساس وظیفه نکنیم شهر آباد نمی‌شود بلکه یک عزم ملی و استانی را می‌طلبد.
کد خبر: ۳۸۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هوشنگ حیدری در دیدار با کسبه و بازاریان شهر اقبالیه که در قالب جلسه اصناف  در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه صورت گرفت، اظهار داشت: اصناف شهر اقبالیه، نمایندگان شهروندان و بازوی توانمند مدیریت شهری در اداره امور این شهر هستند.

وی بر افزایش تعامل و همکاری میان اصناف مختلف و شهرداری در راستای برقراری هرچه بیشتر نظم و انضباط شهری در سطح شهر اقبالیه تأکید کرد و افزود: این امر گامی مهم و اساسی در جهت ارائه خدمات بهینه و شایسته به شهروندان این شهر است.

مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه پرداخت به موقع عوارض از طرف اصناف را کمک مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و ادامه داد: تا زمانی که احساس وظیفه نکنیم شهر آباد نخواهد شد و به تنهایی این امر میسر نمی‌شود بلکه یک عزم ملی و استانی می‌طلبد و در این راستا هر شهروند می‌تواند در زمینه عمران و آبادانی راهکار ارائه دهد.

حیدری با بیان اینکه مشارکت شهروندان هزینه‌های شهر را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: ارتباط خوب صنوف با شهرداری شهر اقبالیه موجب می‌شود تا شهری تمیز و زیبا داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه شهرداری زمینه و بستر کسب و کار اصناف را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: شهرداری و اصناف مکمل هم بوده و باید زمینه رشد ثروت در جامعه را فراهم کنند و همچنین عوارضی که شهرداری از مردم و بازاریان دریافت می‌کند، بسیار جزئی بوده و برای توسعه شهر هزینه می‌کند.

مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: اصناف یکی از مهم‌ترین بخش و عامل توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی شهر به شمار می‌رود از این رو توجه به نیازها و خواسته‌های فعالان این بخش بزرگ، همواره در اولویت‌های مدیریت شهری قرار داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار