فرماندار یزد:
فرماندار یزد، کم تحرکی و دیابت را مهمترین مشکل حوزه سلامت شهروندان یزدی برشمرد و گفت: با اجرای طرح های عمرانی و شهری بدنبال برطرف کردن این مشکل هستیم.
کد خبر: ۳۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 25 May 2015
به گزارش تابناک یزد،محمود شاکری شمسی در بازدید از مراحل احداث و تجهیز مرکز جامع پزشکی و توانبخشی سالمندی صبا، افزود: اهداف و برنامه های شهرستان یزد در چارچوب بهداشت و سلامت اجرایی می شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: در این راستا مسدود کردن خیابان مسجد جامع و تبدیل به مسیر پیاده رو و اجرای طرح حسینیه تا حسینیه در خیابان قیام در دستور کار شهرستان یزد قرار دارد.

این مسوول با اشاره به اینکه امید به زندگی به عنوان یکی از معیارهای توسعه پایدار در هر کشوری محسوب می شود، اظهار کرد: توجه به سالمندان به عنوان گنجینه ای ارزشمند می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات آنان را کاسته و زمینه بهره مندی از زندگی بهتر را برای سالمندان فراهم سازد.

وی با بیان اینکه اسلام به رعایت حقوق، احترام و استفاده از تجارب و سلامت سالمندان تاکید کرده است، ادامه داد: تکریم سالمندان و احترام ویژه به آنان از آموزه های اصیل فرهنگ اسلامی است و از همین رو باید با فرهنگ سازی و استفاده از راهکارهای اثر بخش این فرهنگ را در جامعه تقویت کنیم.

شاکری شمسی از یزد به عنوان یکی از قطب های مهم پزشکی و درمانی کشور یاد کرد و افزود : این موفقیت به عنوان یک سرمایه اجتماعی بسیار مهم و ارزشمند ناشی از حضور و تلاش پزشکان متخصص و متعهد یزدی است.

فرماندار یزد همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات ساختمان پزشکان در مرکز شهر یادآور شد: پراکندگی مطب های پزشکی در شهر یزد موجب شده که علاوه بر مباحث ترافیکی، مزاحمت هایی نیز برای شهروندان ایجاد شود و امیدواریم با هماهنگی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و نظام پزشکی به راه حل های مشترک در زمینه انتقال و ساماندهی آنها برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار