معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از حضور هیأت اقتصادی لهستان به استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی اکبر کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از حضور هیأت اقتصادی لهستان به استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این هیأت اقتصادی شامل 24 نفر قائم مقام معاون وزیر توسعه اقتصادی کشور لهستان، نایب رئیس اتاق بازرگانی لهستان و همچنین مدیران شرکت‌های صنعتی و تجاری  کشور لهستان هستند.

وی افزود: هدف از پذیرش این هیأت معرفی توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و صادراتی استان قزوین در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و برای اجرای طرح تولیدی مشترک در استان است و با توجه به شرایط مناسبی که هم اکنون در ارتباط با سایر کشور‌های دنیا به وجود آمده، این مهم محقق می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: برنامه اصلی این هیأت در استان، شرکت در نشست مشترک با تولید‌کنندگان و صادرکنندگان  و انجام مذاکرات رودررو است که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان در محل سالن جلسات این سازمان برگزار می‌شود.

کبیری خاطرنشان کرد: شرکت‌های لهستانی حاضر در این سفر، در زمینه مشاوره بازرگانی واردات و صادرات، حمل نقل ریلی و جاده‌ای، شرکت‌های خدمات حفاری و ماشین‌آلات معدنی، استخراج، حفظ و نگهداری واگن و صنایع ریلی _کشاورزی، کودهای برگی با نانو ذرات مورد استفاده در صنایع کشاورزی و افزایش تولید محصولات کشاورزی است.

این مسؤول مطرح کرد: محصولات کشاورزی شامل ذرت، کلزا، حبوبات، میوه‌جات و سایر محصولات کشاورزی و توسعه کسب و کار و صادرات، تجهیزات مالی فروشگاه، راه‌آهن، زیرساخت‌های راه‌سازی و راه‌آهن، بازرگانی، مواد شوینده‌، لوازم آرایشی، کشاورزی آماده مذاکره با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی‌، صنایع  معادن و کشاورزی استان قزوین هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار