فرماندار آبیک مطرح کرد
فرماندار شهرستان آبیک گفت: سهم استان قزوین در اجرای طرح پنل خورشیدی یک هزار مورد است که سهم این شهرستان 150 مورد بوده و به مددجویان کمیته امداد اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۳۹۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی در مراسم جشن نیکوکاری دبیرستان دخترانه متوسطه اول زهره بنیانیان شهر آبیک که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: امام علی(ع) روزها در مسند امامت به رتق و فتق امور مردم و حکومت می‌پرداخت و به کاشت نخل و آبیاری نخلستان اقدام می‌کرد و شبها هم به درب منزل محرومان و نیازمندان می‌رفت و از آن‌ها دستگیری می‌کرد.

وی افزود: زمانی که امام علی(ع) با کینه و تیغ زهرآلود خوارج به شهادت رسید، سه شب بعد از شهادت ایشان، نیازمندان متوجه شدند کسی که دست آن‌ها را می‌گرفت ولی‌امر مسلمین بود.

فرماندار آبیک ادامه داد: امام علی(ع) در حالی به یاری محرومان می‌شتافت که فضای جامعه مسموم بود و نسبت به این امام همام کم‌لطفی صورت می‌گرفت.

رحمانی اضافه کرد: جفای جامعه در حق امام علی(ع) در حدی بود که زمانی ایشان در محراب مسجد و در حال نماز به شهادت رسید، می‌گفتند که مگر علی نماز هم می‌خواند که بیانگر بی‌بصیرتی جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) کمیته امداد را با هدف کمک به محرومان و زیرپوشش قرار دادن آنان تشکیل داد؛ به حق خوب تشخیص داد و خوب هم عمل کرد.

این مسؤول تصریح کرد: طی تفاهم‌نام مقام عالی کمیته امداد با استاندار قزوین در سفر رئیس جمهور به استان، در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد همانند پنل خورشیدی تدابیری خوبی اندیشیده شده و اقداماتی در دستور کار و اجرا قرار گرفته است.

فرماندار آبیک افزود: سهم استان قزوین در اجرای طرح پنل خورشیدی یک هزار مورد است که سهم این شهرستان 150 مورد است.

رحمانی ادامه داد: امروز اقتدار فرماندهی کل قوا و جانفشانی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سبب اقتدار و صلابت نظام اسلامی شده است.

* حضور باشکوه دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک هم در این مراسم اظهار داشت: مردم ایران در طول تاریخ بلند و بزرگ خود به نیکوکاری، مهربانی و خیر بودن مشهور بوده‌اند.

مهرداد یحیایی افزود: لازم است دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های خود در جشن نیکوکاری حضور باشکوه داشته باشند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی هستند که اشتیاق، علاقه و استعداد لازم برای تحصیل را دارند اما به دلیل عدم تمکن مالی در نگرانی، اضطراب و استرس به سر می‌برند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک اضافه کرد: می‌طلبد دانش‌آموزان با شرکت در جشن نیکوکاری به همکلاسی‌های نیازمند خود کمک کرده و آن‌ها را از دلهره و نگرانی برهانند.

یحیایی خاطرنشان کرد: شهرستان آبیک در زمینه شرکت در جشن نیکوکاری در صدر شهرستان‌های استان  قزوین است  که با شرکت باشکوه مردم در جشن امسال، این شهرستان رتبه خوبی را در استان کسب کند.

گفتنی است در این مراسم دانش‌آموزان سرود همگانی در خصوص جایگاه ولایت اجرا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار