فرماندار ابرکوه گفت: جاذبه های گردشگری این منطقه بعنوان شهر نمونه گردشگری کشور موجب افزایش صد درصدی حضور مسافران نوروزی و گردشگران در سه سال گذشته شده است.
کد خبر: ۳۹۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 11 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سید نبی رسولی  در نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهارکرد: امسال با توجه به رشد و افزایش مسافران نوروزی با استفاده از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری ابرکوه، زمینه را برای رفاه حال مسافران نوروزی فراهم کردیم .
وی ادامه داد: برای رفاه حال مسافران نوروزی بیش از 30مرکز رفاهی برای اسکان مسافران نوروزی به شهرستان تاریخی ابرکوه راه اندازی شده است.
رسولی بابیان اینکه مراکز اقامتی ظرفیت یکهزار و 200 نفر را در شب دارد اضافه کرد:این مراکز شامل خانه مسافر خانه های بوگردی ، مهمانسراها ادارات ، نهادها و امامزادگان است.
این مسئول گفت: شهرستان ابرکوه در نوروز سال 95 میزبان بیش از 250هزار نفرگردشگر و مسافر نوروزی بود و پیش بینی می شود با زیرساختها و فضای گردشگری این آمار در نوروز 96 افزایش چشم گیری داشته باشد.
فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: تمام پروژه های عمرانی داخل شهر و بیرون از شهر برای رفاه حال مسافران از هم اکنون 15 فروردین ماه تعطیل است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار