مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: شست‌و‌شوي پل‌هاي عابر پياده و ايمن‌سازي معابر از اقداماتي است که در دستور کار ستاد استقبال از بهار قرار دارد و از 18 اسفندماه سال جاري عمليات اجرايي لازم آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: هر ساله با فرا رسیدن نوروز ضرورت آماده‌سازی شبکه معابر با رویکرد ورودی های شهر در دستور کار سازمان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به خط‌کشی‌های مورد نیاز در معابر سطح شهر قزوین گفت: خط‌کشی‌های طولی و عرضی شبکه معابر با رویکرد مکان‌های گردشگری یکی از اولویت‌های کاری ستاد استقبال از بهار به شمار می‌رود که با توجه به نیازسنجی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین سرعت‌گیرهای معابر رنگ‌آمیزی شده و علائم راهنمایی و رانندگی هم ساماندهی می‌شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در مواردی که نیاز به نصب تجهیزات ترافیکی جدید در سطح معابر باشد، اقدامات لازم انجام می‌شود و در صورت لزوم تجهیزات و علائم ترافیکی موجود شست‌و‌شو داده می‌شود زیرا در فصل سرد سال به دلیل بارش نزولات جوی این تابلوها کثیف شده است.

وی یادآور شد: شست‌و‌شوی پل‌های عابر پیاده، خط‌کشی معابر ورودی شهر قزوین، گذرگاه‌های عابر پیاده و ایمن‌سازی معابر از دیگر اقداماتی است که در دستور کار ستاد استقبال از بهار قرار دارد و از 18 اسفندماه سال جاری عملیات اجرایی لازم آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار