کد خبر: ۳۹۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 13 March 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان در این استان فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و بیان ظرفیت های دارالعباده است که باید بنحو شایسته از آن استفاده کرد.
 عبدالرضا دستا  در جلسه هیات فوتبال استان یزد با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات آسیایی و راهیابی به جام جهانی افزود: یزد دارای ظرفیت های بسیار خوبی در ابعاد مختلف و بخصوص ورزش فوتبال ساحلی است که باید همگان را در جریان آن قرار داد.
وی ادامه داد: از مدت ها پیش توسط دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های اجرایی برای میزبانی شایسته رقابت ها فعالیت های خوبی در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد ( مرد آباد ) آغاز شده است.
رئیس هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: برخی از امور عمرانی مجموعه سلمان انجام گرفته و قطعا برای تکمیل آن تا قبل از مسابقات باید همچنان شاهد تداوم همکاری و همدلی همگان در این موضوع مهم باشیم.
بر اساس تفاهمنامه بین فدراسیون فوتبال ایران و سازمان جهانی فوتبال ساحلی این رقابت ها به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد برگزار می شود.
اولین دوره این مسابقات در سطح جهان و ایران با حضور چهار تیم قدرتمند باشگاهی از جهان و تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد از پنجم لغایت دهم فروردین ماه 96 برگزار می شود.
مسابقات با حضور مقام های سازمان جهانی فوتبال ساحلی ، مسئولان فدراسیون ، مربیان ، مدرسان و داوران برتر ساحلی انجام می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار