از اول تا 13 فروردین ماه 96 صورت گرفت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: از اول تا 13 فروردین ماه 96 از سوی نیروهای این سازمان به 67 مورد حادثه امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۴۰۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 04 April 2017
به گزارش تابناک قزوین ابوالفضل ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در ایام نوروز 96 اظهار داشت: از جمله این اقدامات، 15 مورد حبس در آسانسور، 14 مورد حبس در منزل مسکونی، دو مورد نشت گاز، پنج مورد افکن و ریزش چاه، سه مورد نشت آب داخل منزل، سه مورد حریق خودرو، دو مورد آتش‌سوزی مغازه، دو مورد حریق منزل مسکونی، 9 مورد تصادف و واژگونی خودرو بوده که سازمان آتش‌نشانی به موقع در محل حادثه حضور پیدا کرده است.

وی افزود: در خصوص موارد متفرقه، پنج مورد حریق ضایعات و علف هرز پنج مورد حلقه انگشتر، یک مورد حریق چادر، نجات یک نفر که در کانال آب سقوط کرده بود که در طول روزهای یکم تا سیزدهم فروردین 96 اتفاق افتاده و از طریق این سازمان امدادرسانی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در خصوص اکیپ‌هایی که سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر مستقر کرده بود، گفت: هشت اکیپ مستقر در سطح شهر شامل پارک فدک، دانشگاه آزاد باراجین، میدان مینودر (ورودی شهر)، باغات سنتی شهر و مسجد صفا که در روز طبیعت در این مناطق مستقر بوده‌اند.

ذوالقدر عنوان کرد: در طول ایام نوروز هم در عوارضی‌های شهر و در سرای سعدالسلطنه جشنواره بازی و اسباب‌بازی اکیپ‌هایی را مستقر بودند.

این مسؤول گفت: این اکیپ‌ها، مخصوص ایام نوروز بوده است و ایستگاه‌های هشت گانه همچنان در طول این مدت در جایگاه‌های خود باقی بوده و مشغول خدمت رسانی بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: این سازمان همانند همیشه با کادری مجرب و مسؤولیت‌پذیر در تمام دوران سال بی‌وقفه مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به همشهریان بوده و این عملکرد در ایام نوروز بسیار مشهود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار