معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: به منظور افزایش ایمنی راه ها و کاهش حوادث جاده ای از 39 نقطه پرحادثه شناسایی شده در این استان 19 نقطه آن در سال 95 اصلاح و آشکارسازی شده است .
کد خبر: ۴۰۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 07 April 2017
به گزارش تابناک یزد،جواد ذاکر افزود: این اداره کل پارسال در راستای مصوبات کمیسیون ایمنی راه های کشور و افزایش ایمنی محورهای برون شهری نسبت به شناسایی نقاط پرحادثه حوزه استحفاظی استان یزد اقدام کرد.
وی گفت: پس از ارسال نتایج به دست آمده به تهران و تحت بررسی قرار گرفتن در کمیته های تخصصی، تعداد 39 نقطه پرحادثه مصوب شد و جهت آشکارسازی به عنوان راهکار کوتاه مدت و زود بازده به این اداره کل، ابلاغ شد.
معاون کل راهداری استان یزد ادامه داد: در این راستا و به دلیل اهمیت موضوع ایمنی راه ها و کاهش حوادث جاده ای و پس از طی مراحل انتخاب پیمانکار، این اداره کل توانست تا پایان سال 1395، 19 نقطه را اصلاح کند که در کاهش حوادث جاده ای در طرح نوروزی 96 نقش بسزایی داشته است.
ذاکر اظهار امیدواری کرد تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری، آشکارسازی مابقی نقاط مصوب نیز پایان بیابد و ضمن انجام مصوبات کمیسیون ایمنی کشور، بتوانیم شاهد کاهش آمار حوادث جاده ای و آسودگی سفر برای هموطنان در راه های استان یزد، باشیم.
استان یزد دارای 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی و 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی است که یکهزار و 267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار