رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در طول طرح نوروزی نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی شهرستان قزوین بیش از 850 مورد بازرسی از رستوران‌ها و مراکز عرضه (مرغ، ماهی و گوشت قرمز) صورت گرفت.
کد خبر: ۴۰۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 08 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: علاوه بر بازدید‌های منظم روزانه کارشناسان نظارت اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها، که با هدف تشدید نظارت بر مراکز خدمات رفاهی جاده‌ای در ایام نوروز انجام شد، اکیپ‌های گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی (ادارات دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری) ایجاد شد.

وی افزود: در گشت‌های مشترک اداره دامپزشکی با سایر دستگاه‌های نظارتی بیش از 19 مجتمع خدمات رفاهی و تالار، 15 واحد شیرینی‌فروشی، سه واحد اغذیه‌فروشی، 9 واحد سوپر مارکت و سه واحد لبنیاتی سطح استان توسط کارشناسان حاضر در این اکیپ‌ها مورد بازدید قرار گرفت که بر این اساس یک رستوران بین‌راهی و یک واحد فست‌فود به جهت نداشتن شرایط بهداشتی پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: در طول طرح نوروزی نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی شهرستان قزوین بیش از 850 مورد بازرسی از رستوران‌ها و مراکز عرضه (مرغ، ماهی و گوشت قرمز) صورت گرفت که 30 واحد متخلف به مراجع غذایی معرفی شده و بیش از یک هزار و 500 کیلوگرم فرآورده فاسد از چرخه مصرف خارج شد.

غیاث‌یزدی همچنین از شهروندان خواست هرگونه گزارشی در زمینه عرضه غیر بهداشتی فرآورده خام دامی را سریعاً از طریق سامانه پیامکی 50001512 به دامپزشکی قزوین اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار