کد خبر: ۴۰۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 13 April 2017

به گزارش تابناک یزد،شورای هیات اجرایی منطقه ویزه علم فناوری یزد با حضوردبیر کل شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری کشور تشکیل جلسه داد .

احمدی معاون وزیر و دبیر کل شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری کشور دراین نشست که همزمان با آغاز کار رسمی این سازمان برگزار شد، گفت: انتظار است این منطقه مدلی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی و الگویی مناسب برای ایجاد فضای کسب وکاردر حوزه علو فناوری و توسعه منطقه ارائه کند.

دبیرکل شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری کشور با بیان اینکه استان یزد نخستین استان کشور است که منطقه ویژه علم و فناوری در آن به ثبت رسیده است، گفت: این سازمان باید در اندیشه مدلسازی و اجرای برنامه هایی برای توسعه شرکتها، بازاریابی منطقه، تجاری سازی باشد.

استاندار هم در این نشست «نوآوری» و «خلاقیت» را مشخصه منطقه ویژه علم و فناوری دانست و تأکید کرد: طرحهایی در منطقه ویژه علم و فناوری دنبال شود که موجب ایجاد تحول در جامعه شود.

استاندار یزد بااشاره به تشکیل 9کارگروه در ستاد اقتصاد مقاومتی، گفت: «توسعه اقتصاد دانش بنیان» از کارگروههایی است از طریق منطقه ویژه علم و فناوری محقق میشود.

میر محمدی برارائه طرحهایی درخصوص ارتباطات بین المللی و توسعه و مشارکت با بخشهای مختلف در زمینه فناوری های نوین تاکید کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار