وزیر سابق اطلاعات با اشاره به مذاکرات هسته‎‎ای کشورمان، تیم مذاکره کننده را فرزندان این نظام خواند و گفت: همانطور که پشتوانه آنها در مذاکرات هستیم ولی هشدارهای مقام معظم رهبری را نیز فریاد می‏‏زنیم و به آنها یادآور می‎‎شویم.
کد خبر: ۴۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 29 May 2015
وزیر سابق اطلاعات: تیم مذاکره کننده فرزندان نظام هستندبه گزارش تابناک یزد،  حجت الاسلام و المسلمین "حیدر مصلحی" صبح امروز در مراسم یادواره شهدای فصل بهار و حماسه سوم خردادماه که در محل مسجد روضه محمدیه(خظیره) یزد برگزار شد، با بیان این که "ما به دانشمندان هسته‎ای خود اجازه بدهیم که با استکبار گفت‎‎وگو کنند که چه بشود؟"، شرح صدر نظام و ولایت را نیز خیلی زیاد خواند و گفت: البته ولایت نیز در مسائلی مانند فتنه 88 هم در مقابل بسیاری از جسارت‎‎ها صعه صدر نشان دادند ولی نهایتاً نیز به میدان آمدند لذا باید هوشیار باشیم تا شرمنده امام و خون شهدا نشویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی ملل جهان و فراهم کردن زمینه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) را سه هدف والای امام راحل(ره) از همان ابتدای قیام ذکر کرد و گفت: امام(ره) با این دیدگاه وسیع، انقلاب اسلامی را شکل داد و بر حوادث سخت انقلابی به نحوی مدیریت کرد که از آنها در معماری این حکومت اسلامی بهره جست.
مصلحی با اشاره فتنه‎‎های یهود صهیونیست در تاریخ بشر به ویژه در دوران حیات پیامبر اکرم(ص) و پس از آن، تصریح کرد: امروز نیز صهیونیست سرمایه‎‎داری با انقلاب اسلامی در تقابل است و در آینده نیز خواهید دید که همانند کشورهای اروپایی و آمریکایی، برای نفوذ به دیگر کشورهای در حال توسعه تلاش خواهد کرد تا آنها را در سیطره خود قرار دهد.
وی با بیان این که یهود صهیونیست در زمان پیامبر (ص) به جز جنگ‌‌های بدر و احد، در سایر جنگ‎‎ها بر علیه پیامبر نقش آفرینی کرد، افزود: آنها پس ناکامی در جنگ سخت به سراغ جنگ نرم علیه حکومت اسلام رفتند و برای این کار نیز از میان اقوام نزدیک به پیامبر (ص) به سراغ بنی امیه رفتند.
وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد تاکید کرد: یهود صهیونیست امروز پس از جنگ سخت علیه انقلاب اسلامی، به دنبال ضربه به انقلاب از طریق جنگ نرم است و برای این کار به دنبال بنی امیه انقلاب اسلامی است و این موضوع نوعی بیدارباشی را می‎‎طلبد و باید در این خصوص هوشیار بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقابله دنیا در برابر انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی، در این باره از نشست سه سال و نیم خود با "نائب" ولیعهد عربستان در زمان شروع وقایع سوریه یاد کرد و گفت: وی در این دیدار رسمی با وقاحت زیاد از حمایت همه جانبه کشورش از صدام در دوران جنگ علیه ایران و کمک 20 میلیارد دلاری عربستان به این رژیم سخن گفت.

مصلحی همچنین با اشاره به خاطره‎‎ای از "علی اکبر ولایتی" در دیدارش با وزیر خارجه آلمان، از حمایت این کشور و سایر کشورهای جهان از صدام در جنگ تحمیلی علیه کشورمان خبر داد و افزود: با تمام این اوصاف، امام راحل(ره) با کیاست، حکمت و زرنگی خاص و ویژه‎‎ای که فقط مختص ولایت فقیه است، بر جنگ تحمیلی مدیریت کردند و از آن برای معماری انقلاب بهره جستند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان این که امام(ره) از جنگ تحمیلی حتی برای دیگر اهداف والای خود مانند بیداری اسلامی در جهان نیز استفاده کردند، افزود: زمانی امام(ره) فرمودند که باید بسیج مستضعفین در جهان شکل بگیرد و امروز شاهد شکل گیری هسته‌‌های مقاومت در سرتاسر دنیا هستیم و در این خصوص حتی از تکنولوژی‎‎های ارتباطی استکبار نیز بهره گرفته می‎‎شود.
مصلحی همچنین یکی از اقدامات امام در انقلاب را ایجاد روحیه شهادت طلبی و پرورش شهدا ذکر کرد و گفت: امروز شهدای ما که "عند ربهم یرزقون" هستند نیز بر این انقلاب مدیریت می‎‎کنند و حتی در این رابطه معتقدم که بر خانواده‎‎هایشان نیز مدیریت می‎‎کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار