فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به شعار سال 96 افزود: ما در تولید امنیت و فراهم کردن بستر برای سرمایه گذاری از همه توان و تلاش خود در جهت تحقق شعار سال بهره می گیریم.
کد خبر: ۴۱۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 19 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ یحیی الهی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی دهلران گفت: ایمان و اعتقاد، ولایت مداری و وحدت نیروهای مسلح و مردم از عوامل مهم امنیت پایدار در کشور هستند.
 
وی امنیت را لازمه و بستر توسعه در ابعاد مختلف دانست و اظهار کرد: امروز مرزداران جمهوری اسلامی با ایمان و اعتقاد راسخ و تبعیت از ولایت در تامین امنیت مرزها بویژه در استان ایلام هیچ مشکلی ندارند و با وجود 430 کیلومتر مرز خشکی با کشور عراق در امنیت کامل هستیم.
 
سرهنگ الهی با اشاره به شعار سال 96 افزود: ما در تولید امنیت و فراهم کردن بستر برای سرمایه گذاری از همه توان و تلاش خود در جهت تحقق شعار سال بهره می گیریم.
 
فرماندار دهلران نیز در این آیین امنیت را بستر توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: این امنیت در مرزها از اهمیت بیشتری برخوردار و بستر ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی است.
سید حسینعلی موسوی با اشاره به نقش امنیت در سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران در پروژه ها گفت: امروز در سایه امنیت در کشور شاهد حضور سرمایه گذاران در نقاط مرزی برای هستیم و همه باید قدر دان نعمت امنیت در همه ابعاد باشیم.
 
در این آیین با تقدیر از تلاش های 32 ماهه سرهنگ حاتمی، سرهنگ خیراله فلاحی به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی دهلران معرفی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار