مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي لرستان از پرداخت بالغ بر 383 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 20 April 2017

 بختیار رازانی مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت و تحقق پیام سال مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سال جدید با تلاشی مضاعف و در ادامه روند رشد تولید و اشتغال، درصدد هستیم در مسیر توسعه کشور گام‌های بلندتر و موثرتری برداریم. 

وی یادآور شد: لرستان دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب دولتی است. یکی از این شهرک‌ها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان بوده که به صورت خصوصی اداره می‌شود و مابقی شهرک‌ها دولتی هستند که از این تعداد 16 شهرک به بهره‌برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را دارند.

رازانی ادامه داد: این 16 شهرک دارای امکانات زیربنایی اصلی آب و برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز هستند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی استان است به عنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را داراست.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي لرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته در کل مجموعه استان بالغ بر 383 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ پرداخت شد که از مبلغ بالغ بر 32 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی پرداخت شد.

وی افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته 17 واحد صنعتی راکد که فعالیت نداشتند به چرخه تولید بازگرداندیم و همچنین درصدد هستیم در برنامه سال جدید طرح رونق ادامه پیدا کرده و حدود 20 واحد تعطیل  را به چرخه تولید بازگردانیم.

رازانی تصریح کرد: برای بازگرداندن این 20 واحد راکد اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار