رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه جامع خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 30 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مرتضی تشکری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جامع علمی-کاربردی خراسان رضوی با حضور 70 نفر شرکت کننده برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی خراسان رضوی بیان کرد: این مسابقات دوشنبه هفته جاری در محل سالن اجتماعات مرکز علمی-کاربردی مدیریت صنعتی واقع در بلوار بعثت با حضور قاریان و داوران بین المللی، بصورت شفاهی در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

تشکری گفت: همچنین مهلت ثبت نام در رشته‌های غیرشفاهی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه تا پایان خرداد ماه تمدید شده است.

وی افزود: در بخش هنری متقاضیان دانشجو می‌توانند در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق، پویانمایی و طراحی پوستر، در بخش ادبی در رشته‌های شعر، داستان، نمایشنامه و فیلنامه نویسی به رقابت بپردازند.

تشکری به سایر زمینه‌های رقابتی این مسابقات اشاره و تاکید کرد: در بخش فناوری در رشته‌های وبلاگ نویسی و تولید نرم افزار، در بخش پژوهشی رشته‌های مقاله، تلخیص و نقد و بررسی و همچنین در بخش کتبی در رشته‌های ترجمه و مفردات قرآنی، احکام، آشنایی با مفاهیم قرآنی، سیره معصومین (ع) و آشنایی با احادیث و ادعیه به رقابت بپردازند.

وی گفت: برندگان منتخب این مرحله (استانی) بخش شفاهی به مسابقات کشوری دعوت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار