کد خبر: ۴۲۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 14 May 2017
 به گزارش تابناک یزد،مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر بابیان این که اقدامات انجام‌شده توسط این کمیته تاکنون منطبق بر برنامه زمان‌بندی بوده است،‌ گفت: طی چند روزه آینده مانور برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.
«مسعود احرامیان‌پور» در دوره آموزشی انتخابات نیمه میکانیزه شهرستان اشکذر بابیان این که اقدامات انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات تاکنون منطبق بر برنامه زمان‌بندی بوده است اظهار کرد: در پی تأکید وزارت کشور مبنی بر عدم پوشش و ارتباط روستای پناهکوه این شهرستان در انتخابات سال 94 این نقص با همکاری مخابرات طی روزهای اخیر مرتفع و زیرساخت فنی این روستا برای برقراری ارتباط آنلاین در روز انتخابات فراهم‌شده است .

وی افزود: تاکنون دو مانور انتخاباتی برگزار و شرایط لازم برای برقراری ارتباطات لازم ویژه برگزاری مطلوب و بدون مشکل انتخابات ایجاد شده است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر در ادامه بازدید از شعب اخذ رأی و اطمینان از برقراری ارتباط مناسب دیال آپ یا پوشش همراه اول را از دیگر برنامه‌های انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات این شهرستان دانست و بیان کرد:‌ در همین راستا ضمن برگزاری دوره‌های آموزش نرم‌افزار انتخابات برای کاربران، رایانه‌های همراه نیز برای روز انتخابات تأمین‌شده است .

احرامیان پور در پایان به برگزاری مانورهای دیگری در روزهای آتی نیز اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات و شرایط به لحاظ نرم‌افزاری و نیز سخت‌افزاری برای برگزاری مطلوب انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در شهرستان اشکذر فراهم‌شده است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار