مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص ۹میلیارد تومان برای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی استان در سال گذشته، گفت: بالغ بر ۱۱ درصد این اعتبارات تخصیص یافت.
کد خبر: ۴۳۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 30 May 2017
حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان، اظهار داشت: در سال گذشته ۹ میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافت که تاکنون تنها یک میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته با این وجود کارها و طرح ها در حال اجرا بوده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: تاکنون برای ۱۹۵ چاه فاقد پروانه استان پرونده تشکیل شده است.

تعیین تکلیف ۶۷ حلقه چاه فاقد پروانه

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۶۷ مورد تعیین تکلیف و مابقی نیز تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می شوند.

امامی همچنین به تعیین تکلیف چاه های شناسایی شده بعد از سال ۸۵ اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تاکنون برای ۳۰۹ حلقه چاه پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به صدور حکم قضایی برای ۲۳۹ مورد از این پرونده ها، عنوان داشت: تاکنون از مجموع چاه های شناسایی شده ۲۳۲ حلقه تعیین تکلیف شده و تا پایان سال نیز تمامی پرونده ها تعیین تکلیف می شوند.

تجهیز ۱۶۱۳ چاه کشاورزی استان به کنتور هوشمند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز برقی و دیزلی را یکی دیگر از برنامه های طرح تعادل بخشی منابع آبی استان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر یک هزار و ۹۶۳ حلقه چاه کشاورزی برققی در استان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۶۱۳ چاه به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

امامی با اشاره به وجود ۴۹۵ حلقه چاه صنعت و خدمات، بیان داشت: تاکنون کنتور هوشمند بر روی ۶۴ مورد از این چاه ها نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون از مجموع ۳۴۵ چاه شرب استان ۱۵۱ مورد به کنتور هوشمند مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۶۳۷ دستگاه کنتور طرح فهام روی چاه ها نصب شده است، افزود: از این تعداد ۲۶۰ دستگاه بر روی چاه های فاقد کنتور و ۳۷۰ دستگاه نیز بر روی چاه های دارای کنتور هوشمند نصب شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار