نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: ۱۵ خرداد سرآغاز و طلیعه انقلاب اسلامی و تحقق وعده الهی است که باید همواره شکرگزار آن باشیم.
کد خبر: ۴۳۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 06 June 2017
آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم ارتحال امام در مسجد امام خمینی قزوین در گفتگو با خبرنگار گفت: نیمه خرداد اعم از ۱۴ و ۱۵ خرداد و حماسه های متعددی که در این رابطه شکل گرفت برای ما و جهانیان پیام تازه ای داشت که باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: در این ایام شاهد تحولاتی بودیم که با هیچ محاسبه سیاسی و علمی هم خوانی نداشت و می توان گفت این وقایع تحقق وعده های خداوند و معجزه الهی بود.

عابدینی بیان کرد: شاید در گذشته در داستانهای پیامبرانی مانند موسی، عیسی، ابراهیم ونوح   خوانده بودیم که چگونه اراده خداوند محقق می شود اما در خرداد ماه این اراده را در این وقایع دیدیم و باورمان شد که هر آنچه خداوند بخواهد می شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اینکه انقلاب اسلامی را حسینی خواندیم حقیقتی است که عملی شد و نشان داد هر کس با خدا باشد خدا با اوست و عزت با پروردگار است و اگر انسان لایق نعمت الهی باشد خدا آن را ارزانی می کند.

وی اضافه کرد: در خرداد ماه خداوند دشمنان را به ذلت نشاند و به ملت عزت بخشید و این ایام درس سرازیر شدن نعمت های الهی است که باید شاکر آن باشیم.

عابدینی پیوند مردم با امام را ناگسستنی دانست و اظهارداشت: هر سال که می گذرد شاهد عشق و

ارادت بیشتر مردم نسبت به امام هستیم و حضور باشکوه مردم در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد این وابستگی را بخوبی نشان می دهد که تداوم آن رمز پیروزی انقلاب است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از حضور باشکوه مردم در مراسم ارتحال امام تشکر کرد و گفت: باید قدردان تبیعت مردم از امام و رهبری باشیم و در جهان نابسامان امروز با حفظ این وابستگی و علاقه گامهای خود را در صیانت از انقلاب و ولایت محکم برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار