کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند از سد الاهلی عربستان عبور کند.
کد خبر: ۴۳۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 07 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛ مهدی رجب‌زاده در مورد تقابل پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمامی تیم‌ها قدر و خوب هستند. الاهلی تیم خوبی است. این تیم در بازی دوم مقابل ما در نیم ساعت ابتدایی از ذوب‌آهن ترسیده بود، ولی رفته رفته بازی را در دست گرفت.

وی افزود: الاهلی چند بازیکن تأثیرگذار دارد که از آن جمله می‌توان به بازیکن یونانی این تیم اشاره کرد که باتکنیک است. نکته مهم این است که آنها به‌دنبال استفاده از عمق دفاعی حریف هستند و بیشتر روی این موضوع تمرکز دارند. البته این بازی چند ماه دیگر برگزار می‌شود و طبیعتاً تیم‌ها با تغییر مواجه خواهند شد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد: نمی‌توان گفت پرسپولیس قوی‌تر است یا الاهلی و هرکدام از آنها خصوصیات خاص خودشان را دارند. پرسپولیس دونده‌تر است و یک تیم تهاجمی محسوب می‌شود. اگر الاهلی بخواهد مقابل پرسپولیس حمله کند، قطعاً دچار مشکل خواهد شد، چون پرسپولیس در ضدحمله تیم بسیار خوبی است و بازیکنان سرعتی دارد. من امیدوارم که در نهایت پرسپولیس با عبور از الاهلی به مرحله بعدی برود.

رجب‌زاده در واکنش به انتخاب نشدن سرمربی ذوب‌آهن تأکید کرد: مسئولان باشگاه در حال بررسی شرایط گزینه‌ها هستند تا بهترین تصمیم را بگیرند. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ دهد و در نهایت در فصل آینده نتایج خوبی بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار