معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: راه اندازی اتاق گفت و گو احزاب در استان ضروری است و مدیریت استان از ایجاد این فضا برای تعامل احزاب سیاسی حمایت می کند.
کد خبر: ۴۳۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 12 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛محمدعلی طالبی در همایش احزاب استان یزد که در سالن فرهنگیان یزد برگزار شد، افزود: مشارکت تمام سلائق و افکار در دور یک میز برای بررسی مسائل استان و ارائه راهکار ضروری است .
وی ادامه داد: احزاب و تشکل های مختلف باید از زمینه های مناسبی که در استان یزد وجود دارد، بنحو شایسته استفاده کنند.
طالبی گفت: انتظار از احزاب استان این است که فعالانه در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند و رویکرد دولت نیز حمایت از این بخش است.
وی ادامه داد: استان یزد بعد از زنجان موفق به راه اندازی دومین خانه احزاب کشور شده و یکی از موفق ترین استان ها در این عرصه محسوب می شود .
طالبی گفت: دولت و مسئولان استان آماده هرگونه همکاری در انجام بهتر امور و برنامه ها احزاب و تشکل های مختلف هستند و بخش قابل توجهی از کار برعهده احزاب است که از فرصت ایجاد شده در استان به نحو مطلوب استفاده کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: انتصاباتی که در دولت یازدهم در استان یزد انجام گرفته و معدل سنی تعداد زیادی از مدیران استان بیانگر توجه به جوانان است.
طالبی اظهار امیدواری کرد در دولت دوازدهم از ظرفیت جوانان و زنان بیش از پیش استفاده شود وافزود: به توانایی جوانان و بانوان در عرصه های مدیریتی اعتقاد و اعتماد وجود دارد.
خانه احزاب استان یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل 19 بهمن 1395 به صورت رسمی افتتاح شد.
هم اکنون 22 حزب سیاسی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار