مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان: جشنواره ملی آیات نیمه دوم امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 15 June 2017
منصور احمدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی قرآن و عترت استان لرستان در دهه پایانی ماه مبارک رمضان به مدت 25 روز برپا  شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از پنج هزار عنوان کتاب متنوع در حوزه‌های علوم و معارف اسلامی، قرآن و عترت و حوزه‌های متنوع از جمله ادبیات و روانشناسی با تخفیف ویژه و مناسب 40 درصد عرضه می‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ترویج علوم و معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی در اقشار مختلف با نگاه ویژه از جمله کودک و نوجوان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان سال گذشته رتبه نخست کشوری را کسب کرد بنا است در سال 96 گامی بلندتر از سال‌های گذشته برداریم.

احمدی تصریح کرد: در ابتدای امسال سومین نشست سراسری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کل کشور را در استان لرستان داشتیم و در ماه مبارک رمضان 17 محفل قرآنی با حضور  قاری بین المللی و جلسات تفسیر، تدبر و جز خوانی در سراسر استان لرستان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: پایان برنامه‌های ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت است و در نظر داریم  در ابتدای نیمه دوم امسال جشنواره ملی آیات را با یکی از موضوعات هنری در استان لرستان برگزار کنیم که مقدمات کار فراهم شده است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: رویداد خوبی در سطح موسسات استان به عمل آمد به طوری که دو اتحادیه در ابتدای سال گذشته رسما ادغام و موسسات در زیر مجموع دو دستگاه حاکمیتی فعالیت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار