معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در روز قدس همه با هم ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانیم.
کد خبر: ۴۴۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 20 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمد علی طالبی  در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان افزود: روز قدس و راهپیمایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است و باید باشکوه و گسترده برگزار شود.
وی ادامه داد: در روز قدس ملت ایران اسلامی همه با هم با حضور گسترده خود همبستگی خویش را با مسلمانان ستم دیده جهان و مردم مظلوم فلسطین نشان خواهیم داد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه اظهار داشت: بنا داریم برنامه‌ها را در استان به‌گونه‌ای پیش ببریم که استان اول در زمینه دفاع از حقوق کودک و نوجوان باشیم.
طالبی افزود: اعضای این کارگروه برای تحقق این مهم پیشنهادات خود را به دفتر امور بانوان استانداری ارسال کنند تا برنامه‌ریزی برای دستور کارهای بعدی جلسه با این گزارش‌ها و پیشنهادات مشخص شود.
وی تصریح کرد: نوع توجه دستگاه‌های استان نشان می‌دهد ظرفیت برتر شدن استان در این زمینه وجود دارد، بنابراین اگر همه دستگاه‌ها برنامه‌ها را به اهداف سند حمایت از حقوق کودک و نوجوان معطوف کنند می‌توانیم به این جایگاه در کشور برسیم.
نشست کارگروه زنان و خانواده استان یزد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و با حضور مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل دفتر فرهنگی اجتماعی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع ارائه اولویت و برنامه کاری دستگاه‌ها در حوزه زنان و خانواده سال جاری و ارائه گزارش برنامه‌های انجام‌شده دستگاه‌ها در خصوص اجرای کنوانسیون جامع حقوق کودک و نوجوان در محل استانداری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار