کد خبر: ۴۶۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 27 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛علی اصغر شریفی،  مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته حج ۹۶ در این استان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های توجيهی و آموزشی برای زائران بيت‌ الله الحرام و كارگزارن حج براساس مسائل شرعی حج و قوانين كشور عربستان از مهم ترین برنامه‌های این هفته است.
وی ادامه داد: برگزاری ۱۰ جلسه آموزشی مختلف و همايش آموزشی - توجيهی زائران به صورت متمركز با حضور ۲۵۰۰ نفر از زائران استان در سالن شاهديه يزد و نمایش اعمال حج به صورت نمادین، افتتاح فروشگاه و غرفه‌های سوغات در این مراسم از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی اهداء خون توسط زائران و كارگزاران حج، هماهنگی برای تزريق واكسن زائران در همايش توجيهی زائران، گردهمايی آموزشی و توجيهی ياوران حجاج، همايش زائرین زن حج تمتع ۹۶، برگزاری همايش دوچرخه‌سواری از ميدان آزادی تا اين اداره كل از دیگر برنامه‌های این هفته است.
شریفی، ديدار كاركنان حج و  زيارت با نماينده ولی فقيه در استان و همچنين استاندار، ويزيت رايگان زائران و عموم مردم توسط پزشكان منتخب، ديدار با خانواده شهدای منا، حضور در نماز جمعه اين هفته و سخنرانی پيش از خطبه‌ها را از ديگر برنامه‌های اين هفته برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار