فرمانده انتظامی شهرستان یزد از توقیف 60 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح یک هفته ای ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 28 July 2017
سرهنگ منوچهر نصیری گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف با بکارگیری تمامی امکانات طی یک هفته به
اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در نتیجه اجرای طرح 60 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد و راکبان آن نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
فرمانده انتظامی یزد ، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.
***
به گزارش «تابناک یزد»فرمانده انتظامی تفت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی سارقان حرفه ای را که دست به چهار فقره سرقت از منازل در بخش گاریزات زده بودند دستگیر کردند.
سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: با توجه به وقوع چندین مورد سرقت در ماه های اخیر اعم از زیور آلات، وجه نقد و غیره در بخش گاریزات کارگروه عملیاتی پلیس در خصوص دستگیری سارقان تشکیل شد.
وی تصریح کرد: باتلاش عوامل پلیس آگاهی متهمان این پرونده که سه نفر بودند شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مسئول ضمن اشاره به اعتراف سارقان به چهار فقره سرقت از منازل در بخش گاریزات افزود: با دستور مقامات قضائی سارقان روانه زندان شدند.
بیگلری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز مقادیری زیور آلات و وجه نقد به ارزش 400 میلیون ریال کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
***
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد از کشف 10 هزار و 500 نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی خبر داد.
سرهنگ محمدرضا مزیدی گفت: ماموران پلیس از فعالیت یکی از فروشندگان کالای دخانی در رابطه با وارد کردن سیگارهای خارجی قاچاق از شرق کشور به شهر یزد مطلع شدند.
وی افزود: ماموران ضمن انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و پس از هماهنگی با مقامات قضائی، مغازه وی را مورد بازرسی قرار دادند.
این مسئول گفت: در بازرسی انجام شده از این واحد صنفی 10 هزارو 500 نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.
مزیدی در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونی خاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.
***
فرمانده انتظامی اردکان از شناسایی و دستگیری زوج توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان و کشف 26 کیلوگرم تریاک از آنها خبر داد.
سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند خانوادگی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند یک زوج اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان کرده اند.
فرمانده انتظامی اردکان افزود: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این زوج را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 26 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
صادقیان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادگاه شدند.
***
فرمانده انتظامی میبد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان یک فروشنده مواد مخدر با 3 کیلوگرم حشیش را دستگیر کردند.
سرهنگ سید محمدطاهرموسوی افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان با کسب اطلاع از فعالیت یک سوداگران مرگ در خصوص توزیع موادمخدر در سطح شهر وی را شناسایی کردند.
وی گفت: ماموران در یک عملیات برنامه ریزی شده و غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از وسیله نقلیه وی 3 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
موسوی افزود: با دستور مقام قضائی متهم روانه زندان شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار