کد خبر: ۴۷۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 15 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تفاهم‌نامه امور فرهنگی و نماز بین این دو سازمان منعقد شد. 

در این جلسه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به کسب رتبه اول فرهنگی وزارت نیرو توسط صنعت آب و برق استان یزد، بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات سازمان تبلیغات برای کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزدبرای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد.
 
انعقاد تفاهم‌نامه بین برق منطقه‌ای و سازمان تبلیغات استان یزد 

وی میزبانی از یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی وزارت نیرو در سال گذشته را افتخار استان یزد دانست و اظهار داشت: برگزاری بسیار مناسب مسابقات بزرگ قرآنی وزارت نیرو و میزبانی شایسته صنعت آب و برق استان، قدردانی وزیر نیرو را به همراه داشت.

صباغرادگان انرژی برق را اصلی‌ترین و ضروری‌ترین عامل زيربنايی در ايجاد توسعه در کشور برشمرد و گفت: با توجه به این‌که نقش موثر این انرژی بر زندگی روزمره مردم انکارناپذیر است و در آموزه‌های دینی ما مدیریت مصرف مورد تاکید است؛ این مبحث در تفاهم‌نامه نیز گنجانده‌شده است.

حجت‌الاسلامحسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست از تلاش‌های وزارت نیرو در زمینه ترویج امور فرهنگی و نماز تقدیر کرد و گفت: یکی از وظایف دولتمردان اسلامی این است که عنایت خاص و ویژه‌ای به بنیان خانواده داشته باشند تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی و به‌ویژه در مقابل شبهاتی که در دین ایجاد می‌شود، این بنیان دچار مشکل نشود.
انعقاد تفاهم‌نامه بین برق منطقه‌ای و سازمان تبلیغات استان یزد 

وی خاطرنشان کرد: اساتید انتخاب‌ شده برای آموزش‌های مسائل دینی،‌ اجتماعی و خانوادگی، مسلط و آشنا به مسائل روز و ابزارهای نوین باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، این تفاهم‌نامه در 12 بند با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی و در راستای برنامه های فرهنگی و برنامه های جامع اقامه نماز مشتمل بر اجرای دوره‌های آموزشی، اعزام مربی و داور جهت کلاس‌های آموزش قرآن کریم، نهج‌البلاغه، نماز و سایر مباحث اخلاقی و فرهنگی و همکاری در اجرای دیگر امور فرهنگی منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار