کد خبر: ۴۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 01 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛نمازعید سعید قربان در یزد با حضور گسترده آحاد مردم ولایتمدار در مسجد ملا اسماعیل و در سایر مناطق به امامت ائمه جمعه شهرها در مصلی های نمازجمعه برگزار شد.
آیت الله ناصری در خطبه های نماز عید قربان گفت : مسلمان واقعی همواره رضایت خداوند را بر هر چیزی ترجیح می دهد و با اخلاص کامل برای اجرایی شدن دستور خدا وظایف شرعی خود را با تمام وجود در طول زندگی انجام می دهد.
امام جمعه یزد به اهمیت اخلاص در عمل و کسب رضایت الهی بر تمام مسائل مختلف به عنوان یک وظیفه بزرگ اشاره کرد و گفت: اگر انسان از لحظه های زندگی خود به نحو شایسته ای استفاده نکند در عمل عمر خود را ضایع کرده است .

امام جمعه یزد به توصیه های  رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت جدید اشاره کرد و از آنها خواست در طول تصدی مسئولیت هایی که بر عهده دارند با تمام وجود برای تحقق آن ها گام بردارند.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد : داشتن ارتباط صمیمی و همیشگی با مردم ، اخلاص در کارها ، تقویت روحیه گذشت و فداکاری و همچنین روحیه انقلابی و جهادی را از ویژگی های اصلی دولتمردان دانست.
وی همچنین به مناسبت های شمسی و قمری اشاره کرد و بر لزوم پاسداشت  این مناسبت ها و بیان آنها را برای مردم و نسل جوان تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار