معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بیش از دو هزار نفر در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۴۹۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 07 September 2017
به گزارش تابناک خیرالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و همچنین برنامه درسی ملی به تولید محتوای چند رسانه ای متناسب با نیاز دانش آموزان و معلمان و استفاده هوشمندانه از آن توجه ویژه شده است.

وی افزود: این معاونت در راستای فرهنگ سازی و بهره گیری از فناوری های نوین در تولید مواد و رسانه های یادگیری، یکی از سیاست های کاری خود را، در زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی سازی مواد، منابع و توسعه تجارب و ابتکارات معلمان و مربیان و دانش آموزان قرار داده است، بدیهیست این سیاست در راستای توانمند سازی همکاران و دانش آموزان جهت ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی گفت: با توجه به اهمیت موضوع این اداره کل تا کنون با برگزاری جلسات توجیهی برای رابطین مناطق و شهرستان ها به تببین اهداف جشنواره و راهکارهای تامین محتوای مورد نیاز کلاس های الکترونیکی و هوشمند پرداخته است.

 معاون نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی با جامعه هدف ۱۰۰۰ نفر از آموزگاران دبیران و هنر آموزان یکی از برنامه های سال جاری این معاونت می باشد. که با جدیت در مناطق در حال اجراست.

رحمانی افزود: بر اساس گزارشات دریافتی از سامانه ثبت نام جشنواره، تا ۱۳ شهریور نود و شش بالغ بر ۲۱۶۸ نفر از همکاران و دانش آموزان به شرح جدول پیوست ثبت نام کرده اند.

وی ضمن تشکر از فعالین مناطق آوج و بویین زهرا که بیشترین آمار ثبت نام را داشته اند افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده انتظار داریم تا نیمه اول مهر ماه آمار ثبت نام کنندگان در سامانه بالغ بر۱۵ هزار نفر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار