مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
علیمردانی : این بیمارستان با دو طبقه زیرزمین دارای هفت طبقه می باشد که دو طبقه آن در حال نصب کلید و پریز می باشد که امید است این دو طبقه در دو هفته آتی قابل تجهیز پزشکی باشد
کد خبر: ۵۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 27 September 2017
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان در حال احداث یاسوج بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی علیمردانی در بازدید از قسمت های مختلف این مرکز درمانی در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
وی در حاشیه بازدید از این بیمارستان با بیان اینکه علیرغم مشکلات تلاش ویژه ی برای اتمام این پروژه در دستور کار است ادامه داد: دولت تدبیر و امید برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان بویژه در مناطقی که از کمبود بیمارستان رنج می برد تلاش بیشتری دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد:پروژه بیمارستان یاسوج در زمینی به مساحت 3 هکتار و زیر بنای 25600 متردر حال احداث می باشد از این روبزرگترین بیمارستان استان می باشد که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 94.4 درصدی می باشد و نیز برای تکمیل نیاز به دوازده میلیارد تومان دیگر اعتبارمی باشد.

دو طبقه از بیمارستان بزرگ استان بزودی آماده تجهیز پزشکی می شود

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: این بیمارستان با دو طبقه زیرزمین دارای هفت طبقه می باشد که دو طبقه آن در حال نصب کلید و پریز می باشد که امید است این دو طبقه در دو هفته آتی قابل تجهیز پزشکی باشد.

وی اظهار داشت: این پروژه دارای بخش های بیهوشی ،اورژانس 21 تختخوابی،icu ،ccu،زنان ،زایمان،داخلی ،جراحی و کودکان می باشد.

شایان ذکر است ضمن اینکه این پروژه بهداشتی و درمانی با 273 تخت مصوب گردیده است به ازای هر تخت 93 متر فضا در نظر گرفته شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار